27/05/2025
Les persones interessades poden presentar la sol·licitud fins al 16 de juny
L’Ajuntament de Pallejà informa d’una nova oferta de feina d’integrador/a social, de caràcter temporal, en el marc del Pla metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2024-2027 de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
Per accedir a la selecció, la persona ha d’estar en situació d’atur o inscrit/a com a Demandant d’Ocupació No Ocupat (DONO) a l’Oficina de Treball de la Generalitat.
Tanmateix, ha de complir amb alguns requisits pel que fa al mínim d’experiència i nivell formatiu exigit, i estar en possessió del CFGS Integració Social o titulacions superiors de l’àmbit social. Així doncs, durant el procés de selecció es valorarà els cursos de formació i perfeccionament directament relacionats amb el lloc de treball objecte de la convocatòria. També hi haurà una prova de coneixements i una entrevista personal, entre altres.
La retribució mensual bruta per aquest lloc de treball és de 2.161,60 euros a jornada completa, amb una duració del contracte de 12 mesos aproximadament (data prevista d’inici: setembre de 2025).
Entre les tasques a desenvolupar està el suport en la planificació i execució d’activitats dins l’Àrea d’Atenció a les persones, l’organització de tallers i xerrades sobre temes d’interès, realitzar activitats per fomentar la cooperació i la participació, en la vida social i cultural del municipi, i col·laborar puntualment amb altres regidories de l’Ajuntament com ara Cultura, Educació, Igualtat i Promoció Econòmica, per programes o actuacions conjuntes, entre altres.
Les persones interessades en el lloc de feina poden presentar la seva instància al Registre general de l’Ajuntament (c/ del Sol, 1 Pallejà), amb cita prèvia (93 663 00 00) o de forma telemàtica a la seu electrònica de l’Ajuntament.
Podeu consultar les bases de la convocatòria en el document adjunt.
Data de modificació: 27/05/2025 14:13:16
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00