17/01/2025
L’Ajuntament de Pallejà ofereix suport presencial per dur a terme tràmits amb les diferents administracions
Cada vegada l’Administració i tots els tràmits que la ciutadania ha de realitzar han anat adquirint un nivell més alt de digitalització. Aquesta transformació s’està realitzant amb la finalitat d’agilitzar processos, eliminar burocràcies internes, millorar l’eficiència, la transparència i l’accessibilitat, així com la reducció d’errors i de costos.
En aquest sentit, des de La Molinada es promou l’ús i l’aprenentatge del certificat digital entre la ciutadania, a fi i efecte de dotar d’autonomia a les persones usuàries perquè puguin accedir i realitzar diferents tràmits i gestions que ofereixen les administracions públiques com, per exemple, la Seguretat Social, el Servei d’Ocupació de Catalunya, el SEPE, universitats, ministeri de Justícia, Benestar Social, etc.
Des de l’Ajuntament de Pallejà s’ofereix suport presencial per part del personal dinamitzador del punt TIC per a l’obtenció i descàrrega del certificat digital i per a la realització dels tràmits digitals relacionats amb les administracions públiques, com per exemple: renovació del DARDO, obtenció de la vida laboral, tràmits relacionats amb el SOC i el SEPE, consulta de dades i certificats a la Seguretat Social o suport a la petició de cita prèvia en altres administracions.
Dades de contacte i horari de La Molinada
Per demanar suport presencial a La Molinada per efectuar tràmits relacionats amb les administracions públiques, és imprescindible demanar cita prèvia a través del telèfon 93 663 15 40, o mitjançant la seu electrònica de Pallejà. L’horari d’atenció serà els dilluns, de 10 a 11 h.
Data de modificació: 17/01/2025 13:47:23
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00