Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

12:14  |  03/05/2024

L’Ajuntament crea una borsa de treball per a auxiliars administratius

  • Auxiliar administratiu

    Auxiliar administratiu

05/04/2018

La intenció és poder cobrir de forma àgil les necessitats temporals de personal així com possibles vacants i substitucions

L’Ajuntament de Pallejà ha obert la convocatòria per a la creació d’una borsa de treball d’auxiliars administratius/ves que puguin cobrir necessitats temporals així com possibles vacants o substitucions. Les persones que vulguin optar-hi hauran de tenir la nacionalitat espanyola o d’algun país al qual es pugui aplicar la lliure circulació de treballadors, haver fet els 16 anys i estar en possessió d’algun dels títols acadèmics següents: Batxillerat elemental, Educació General Bàsica, Graduat en ESO, Formació Professional de Primer Grau, cicle formatiu de Grau Mitjà o equivalent, o qualsevol altre de nivell superior. També cal tenir el nivell B2 de català i tenir la capacitat per desenvolupar les funcions que s’atribueixen al lloc de treball. Aquestes consistiran a realitzar tasques de suport administratiu bàsic, donar suport en matèries i processos de competència de la unitat designada, l’arxiu de documents i l’atenció al ciutadà, així com altres funcions similars que li siguin atribuïdes.

 

El procés de selecció inclourà una prova teòrica sobre coneixements generals, una prova de coneixements de llengua catalana, una de llengua castellana i una prova pràctica. Finalment s’avaluaran els mèrits de cada candidat i es realitzarà una entrevista personal.

 

Les persones que superin aquest procés passaran a formar part de la borsa de treball, que s’ordenarà segons la puntuació obtinguda en les respectives avaluacions. Els interessats poden consultar les bases del procés de selecció en el document adjunt i tenen 20 dies per presentar la sol·licitud en el registre municipal.


Informació relacionada


Data de modificació: 06/04/2018 09:18:06