Arxiu i gestió documental

El Servei d'Arxiu Municipal de Pallejà és el servei de l'ajuntament destinat a l'organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local. El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d'utilitat per a l'administració municipal i per garantir els drets dels ciutadans, els documents de conservació permanent, i fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi de Pallejà.

 

Fons documentals
L'arxiu municipal de Pallejà conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història, però també aplega fons d'institucions, fons d'entitats i fons personals, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin disposar. 

Persones destinatàries:

Ciutadania


Cost per l'usuari:

Gratuït


Àrea responsable:

Secretaria 


És un servei obligatori:

Si

Ajuntament

C/ del Sol, 1 - Pallejà - Barcelona
Nom de contacte: Jose Maria López
Telèfon: 93 663 00 00
Adreça electrònica: palleja@palleja.cat
Lloc web: www.palleja.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9h a 14h i tardes de dimarts i dijous de 16h a 19h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 15.06.2025 | 20:12