Treballant per a millorar l’atenció a la ciutadania
Dimecres, 12 d’agost de 2020
Es posa en marxa una enquesta en lÃnia per adaptar el servei a les necessitats dels veïns i veïnes del municipi
L'Ajuntament de Palleja, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, està  treballant per a millorar l’atenció als veïns i veïnes del municipi i implementar una Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) que es converteixi en un punt de referència a l’hora de relacionar-se amb l’administració local. En aquesta lÃnia, s’ha elaborat una enquesta per a conèixer el grau de satisfacció de la ciutadania amb el servei actual.
Â
El qüestionari demana que es valori, per exemple, el temps d’espera, l’atenció rebuda per part del personal, l’adequació dels horaris i de l’espai i la privacitat, entre d’altres aspectes. Aixà mateix, l’enquesta vol conèixer si la ciutadania fa ús de la tramitació electrònica. L’objectiu és recollir els suggeriments i aportacions de les persones usuà ries i facilitar aquesta informació a l’Ajuntament per a la posterior presa de decisions.
Â
Podeu accedir a l’enquesta en l’enllaç adjunt o a través del baner que trobareu a la portada del web municipal.
Â
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:28