S’organitzen sessions formatives sobre logística interna

Divendres, 27 de gener de 2023
La Molinada acollirà sessions dirigides a conèixer les eines essencials en l’àmbit de la gestió de proveïdors   El municipi organitzarà del 8 al 16 de febrer un programa formatiu de 25 hores dirigit a conèixer les eines essencials del procés de compra de la logística interna; com les tècniques de relació amb proveïdors els sistemes de comunicació. La formació, que s’ofereix de 9.15 a 14.15 hores, s’adreça a tant a persones desocupades, com a persones en actiu.   La iniciativa es duu a terme dins el projecte Treball, Talent i Tecnologia de la Diputació de Barcelona, el qual es desenvolupa conjuntament amb Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Cervelló i amb la Palma de Cervelló.   Com participar?   Per assistir a les sessions cal inscriure’s mitjançant un formulari habilitat pel consistori.  En cas de necessitar més informació, podeu adreçar un correu electrònic a adel.palleja@palleja.cat; trucant al telèfon 936 631 540 o presencialment a La Molinada.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 09:50