S’ofereix un servei de bus llançadora durant el Carnestoltes
Dimarts, 18 de febrer de 2020
Els visitants podran estacionar el vehicle en una zona habilitada com a aparcament i agafar el bus gratuït que els aproparà al centre
Davant la previsió de comptar amb un gran volum de visitants el proper cap de setmana amb motiu de la celebració de Carnestoltes, l’Ajuntament de Pallejà ha decidit habilitar un bus llançadora per a garantir la mobilitat al municipi, com ja va fer l’any passat.
Â
La intenció és habilitar un espai d’aparcament a la zona industrial de l’avinguda de la Ribera i un bus llançadora gratuït que aproparà els visitants al centre del poble, en concret a la cantonada del carrer Joan Maragall amb l’avinguda Onze de Setembre. Aquest servei s’oferirà entre les 17 hores del dia 22 de febrer i la 1 de la matinada del dia 23 de febrer i farà tants viatges d’anada i tornada com sigui necessari per portar les persones que deixin el seu vehicle aparcat a la zona i vulguin arribar a la rua de Carnestoltes.
Â
La mesura pretén que els pallejanencs i pallejanenques no es vegin afectats per la rellevà ncia que la celebració ha adquirit al Baix Llobregat. De fet, tot i habilitar aquest bus llançadora, des del consistori es recomana a tothom l’ús del transport públic per arribar a Pallejà .
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:29