S’obre el calendari de participació per al Carnestoltes 2026
Les inscripcions, sortejos i reunions informatives marcaran el procés de participació de les comparses en la pròxima edició de la festa
L’Ajuntament de Pallejà informa de l’obertura del calendari oficial de tràmits per participar al Carnestoltes 2026. El procés inclou la inscripció de comparses, l’adjudicació d’espais i els requisits per a les carrosses.
El període d’inscripció per a les comparses s’estendrà del 22 al 29 de desembre de 2025. Les inscripcions es podran formalitzar mitjançant el tràmit electrònic disponible al web municipal, o presencialment al registre de l’Ajuntament.
Un cop finalitzat aquest termini, s’obrirà el període d’esmenes, del 2 al 8 de gener, durant el qual les comparses podran aportar documentació corregida o pendent. El llistat definitiu de comparses admeses es farà públic el 8 de gener, al Castell.
El mateix 8 de gener, a les 19 h, tindrà lloc el sorteig d’espais per construir carrosses a la Sala d’Actes del Castell. En aquest sentit, enguany cal destacar que l'Ajuntament ha cercat un espai addicional a la Nau per encabir les carrosses. D’altra banda, el 20 de gener, a les 20 h i també al Castell, es realitzarà el sorteig dels equips de so i generadors.
Així mateix, l’Ajuntament convoca una reunió informativa general el 3 de febrer, a les 20 h, a la Sala d’Actes del Castell, adreçada a totes les comparses participants.
Finalment, el 6 de febrer serà l’últim dia per lliurar, per registre electrònic o presencial, la documentació corresponent als vehicles i carrosses motoritzades.
Per a més informació sobre el calendari, els requisits de participació i la normativa vigent, podeu consultar les bases de participació en el document adjunt, o bé contactar amb el Departament de Cultura de l’Ajuntament de Pallejà.