S’amplien les illes de contenidors a Fontpineda, el nucli urbà i La Magina
Divendres, 18 de desembre de 2020
L’actuació pretén millorar les xifres de recollida selectiva i evitar els desbordaments que s’originen al voltant dels contenidors
L’Ajuntament està instal·lant nous contenidors de recollida selectiva al barri de Fontpineda. Aquest nucli veïnal, que disposa de 7 bateries, tindrà a partir d'ara 20 nous contenidors que es troben distribuits per tot el barri. Està previst també realitzar una actuació similar al nucli urbà amb 16 nous contenidors que es distribuiran per diferents punts del municipi.
Â
El principal objectiu d’aquesta actuació és millorar els Ãndexs de recollida selectiva. L’increment del nombre de contenidors suposarà que els veïns i veïnes tindran alguns d'aquests més a prop, facilitant aixà que facin una correcta gestió dels residus. Aixà mateix, la mesura pretén evitar els desbordaments d’alguns materials que s’origina, en ocasions, al voltant dels contenidors. Des del consistori s’apel·la a la responsabilitat de la ciutadania per a fer de Pallejà un poble nét i sostenible.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:28