Prohibit fer foc sense autorització
Dimarts, 25 d’abril de 2023
Es recorda la prohibició d’encendre focs en terrenys forestals i en la franja de cinc-cents metres que els envolta
Â
El passat 15 de març va entrar en vigor el perÃode anual de prohibició d’encesa de focs, regulat pel Decret 64/1995 de mesures de prevenció d’incendis forestals, que s’allargarà fins el 15 d’octubre.
En aquest perÃode queda totalment prohibit encendre foc en els terrenys forestals i en la franja de 500 metres que els envolta, sigui quina sigui la finalitat:
Â
Darrera actualització: 13.06.2025 | 09:44
- No es poden cremar restes de poda ni rostolls, ni tampoc fer focs d’esbarjo, sense una autorització expressa.
- Dins de les à rees recreatives i d’acampada, i en parcel·les de les urbanitzacions, es podrà fer foc quan s’utilitzin barbacoes d’obra amb mataguspires
- També queda prohibit llençar objectes encesos, abocar residus que puguin ser la causa de l’inici d’un foc, llençar coets, focs d’artifici o d’altres artefactes que continguin foc.