Pallejà se suma al 20è cicle metropolità d’activitats ambientals “La natura al teu abast”
La programació inclou una gran varietat de tallers, espectacles i itineraris guiats gratuïts als parcs, platges i rius metropolitans per aquest 2026
El municipi de Pallejà torna a formar part del cicle d’activitats ambientals “La natura al teu abast”, una iniciativa de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) que enguany celebra la seva 20a edició amb una àmplia programació d’activitats gratuïtes als parcs, platges i rius metropolitans.
En aquest marc, el dissabte 17 de maig, de 10 a 13 h, tindrà lloc l’activitat “Art i natura al riu Llobregat. Dibuixem i sentim”, que es desenvoluparà al riu Llobregat, al seu pas per Pallejà. Es tracta d’un taller a l’aire lliure, adreçat al públic general a partir de 6 anys.
Així mateix, el Parc de la Molinada acollirà el dissabte 25 d’octubre, d’11.30 a 13.30 h, l’activitat “Activitats i altres idees amb la teva mascota”, un taller i jocs amb gossos destinada al públic general. a
El 20è cicle “La natura al teu abast” s’estén al llarg de tot l’any 2026 i inclou activitats de ciència, tallers, itineraris guiats, espectacles i festes populars adreçades a tots els públics a diferents municipis de l’àrea metropolitana, amb l’objectiu d’apropar la natura a la ciutadania i promoure un futur més sostenible.
La majoria d’activitats requereixen inscripció prèvia, que s’obre deu dies hàbils abans de cada proposta. Per a més informació i inscripcions, es pot consultar l’agenda a www.amb.cat/agenda o contactar amb el servei d’activitats metropolitanes de l’AMB a través del telèfon 93 256 22 20 (de dilluns a divendres, de 10 a 13 h) o el correu electrònic: activitatsmetropolitanes@bcn.cat.
També podeu consultar el programa complet d’activitats del cicle d’activitats ambientals de l’AMB per al 2026 en el document adjunt.