Nou procés de selecció per a proveir una plaça de tècnic/a de comunicació
Les persones interessades a participar en la convocatòria ho podran fer des del 30 de setembre fins al 27 d’octubre
L’Ajuntament de Pallejà ha aprovat les bases reguladores del procediment de selecció per proveir una plaça de tècnic/a mitjà, especialitat tècnic/a de comunicació, vacant en la plantilla del personal funcionari.
Algunes de les funcions a desenvolupar són les següents:
- Coordinar i mantenir el web municipal.
- Donar cobertura informativa a actes rellevants organitzats per l’Ajuntament.
- Dinamitzar les xarxes socials corporatives.
- Coordinar la Ràdio municipal, relació amb els mitjans de comunicació i altres tasques.
Per part participar en el procés caldrà complimentar diversos requisits, com estar en possessió del títol de Grau universitari o diplomatura de Periodisme, Comunicació audiovisual o Publicitat i Relacions públiques.
Les sol·licituds per participar en el procés de selecció s’han de realitzar telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Pallejà, des del 30 de setembre fins al 27 d’octubre de 2025.
Podeu consultar tota la informació i les bases completes del procés de selecció en el document adjunt.