Més suport i recursos per a les persones usuà ries del Punt TIC
Dimarts, 22 de febrer de 2022
Aquest espai amplia els horaris en els quals es pot disposar de l’acompanyament de personal dinamitzador per fer trà mits i gestions
El Punt TIC es renova i amplia alguns dels seus serveis amb la voluntat de donar suport a les persones usuà ries que volen tenir accés a les noves tecnologies. Recordem que es tracta d’un espai dotat d’equipament informà tic al qual es pot accedir lliurement dins l’horari establert. Aixà mateix, ofereix la possibilitat de disposar de l’acompanyament de personal dinamitzador que dóna suport a les persones usuà ries a l’hora de realitzar trà mits o fer gestions de manera telemà tica.
Â
Al Punt TIC, les persones usuà ries poden fer cerques a internet, disposar d’un servei de correu electrònic, fer trà mits administratius, demanar cites prèvies al SEPE, inscriure’s al SOC, treure informes o fer trà mits a través de la Meva Salut. Vol ser un espai participatiu i innovador que també ofereix formació i eines TIC per tal que tothom pugui desenvolupar les seves habilitats i ampliar els seus coneixements i superar la fractura digital existent a la societat.
Â
Actualment, el Punt TIC ofereix accés lliure els dilluns i divendres de 9.15 a 13 hores i els dimarts, dimecres i dijous de 9.15 a 11 hores. A més, els dimarts i dimecres d’11 a 13 hores es pot comptar del suport del personal dinamitzador.
Â
Per a més informació i alta o renovació del carnet de persona usuà ria, cal adreçar-se a les instal·lacions de la Molinada (avda. Prat de la Riba, 27) o bé trucar al telèfon 93 663 15 40.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 09:51