Més d’un centenar de persones han utilitzat el servei ‘La Molinada Et Connecta’ en el 2024
Divendres, 17 de gener de 2025
L’Ajuntament de Pallejà ofereix suport presencial per dur a terme trà mits amb les diferents administracions
Cada vegada l’Administració i tots els trà mits que la ciutadania ha de realitzar han anat adquirint un nivell més alt de digitalització. Aquesta transformació s’està realitzant amb la finalitat d’agilitzar processos, eliminar burocrà cies internes, millorar l’eficiència, la transparència i l’accessibilitat, aixà com la reducció d’errors i de costos.
Â
En aquest sentit, des de La Molinada es promou l’ús i l’aprenentatge del certificat digital entre la ciutadania, a fi i efecte de dotar d’autonomia a les persones usuà ries perquè puguin accedir i realitzar diferents trà mits i gestions que ofereixen les administracions públiques com, per exemple, la Seguretat Social, el Servei d’Ocupació de Catalunya, el SEPE, universitats, ministeri de JustÃcia, Benestar Social, etc.
Â
Des de l’Ajuntament de Pallejà s’ofereix suport presencial per part del personal dinamitzador del punt TIC per a l’obtenció i descà rrega del certificat digital i per a la realització dels trà mits digitals relacionats amb les administracions públiques, com per exemple: renovació del DARDO, obtenció de la vida laboral, trà mits relacionats amb el SOC i el SEPE, consulta de dades i certificats a la Seguretat Social o suport a la petició de cita prèvia en altres administracions.
Â
Dades de contacte i horari de La Molinada
Â
Per demanar suport presencial a La Molinada per efectuar trà mits relacionats amb les administracions públiques, és imprescindible demanar cita prèvia a través del telèfon 93 663 15 40, o mitjançant la seu electrònica de Pallejà . L’horari d’atenció serà els dilluns, de 10 a 11 h.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 09:20