L’Oficina Municipal de Consum ha atès més d’un centenar de consultes
Dimecres, 14 de juliol de 2021
El servei es va reprendre al mes de gener de forma presencial a les instal·lacions de La Molinada
L’Oficina Municipal d’Informació a les persones Consumidores va reobrir al públic de manera presencial el passat mes de gener de 2021, prestant un servei d’atenció presencial i d’orientació a la ciutadania en l’à mbit del consum i duent a terme la tramitació de reclamacions, queixes i denúncies, a través del procediment de mediació.
Â
En aquests mesos, el servei ha atès un total de 109 casos entre consultes i mediacions. Els casos més habituals estan relacionats amb el comerç a distà ncia, el subministrament de serveis bà sics, com el gas i l’electricitat, i tot allò relacionat amb les telecomunicacions, la telefonia i internet.
Â
Recordem que el servei s’ofereix els dilluns de 10 a 14 h i els dimarts de 10 a 15 h a les instal·lacions de La Molinada. L’oficina romandrà tancada durant el mes d’agost però el servei es reprendrà al més de setembre amb el mateix horari. A partir del 14 de setembre, obrirà també les tardes de dimarts de 16 a 19 h.
Â
Per a qualsevol consulta, és necessari demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 663 15 40 o bé a través de la seu electrònica.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 09:59