Es compensen els tÃtols de transport públic no gaudits durant el confinament
Divendres, 10 de juliol de 2020
L’ATM posa en marxa una campanya que ofereix a la ciutadania la possibilitat de recuperar els viatges no utilitzats a causa de l’estat d’alarma
El dia 1 de juliol, l’Autoritat de Transport Metropolità (ATM) va engegar una campanya per a compensar els tÃtols de transport públic no utilitzats durant el confinament. La gestió s’ha de fer de forma telemà tica i en cap cas es poden fer consultes sobre aquest tema als punts d’atenció presencials.
Â
En el cas de les persones que van estrenar el seu tÃtol de transport abans del 14 de març i no el van fer servir durant l’Estat d’Alarma només han de passar-lo per qualsevol mà quina validadora i s’ampliarà automà ticament la seva caducitat. Si es tracta d’un tÃtol mensual, no es pot haver utilitzat entre el 14 de març i l’11 d’abril i en el cas d’un tÃtol trimestral, entre el 14 de març i el 10 de juny. Cal tenir en compte que el nou perÃode de validesa començarà a comptar en el moment en el qual es passi el tÃtol caducat per una de les mà quines d’accés de la xarxa. Es pot ampliar la validesa dels tÃtols caducats fins al 31 de desembre de 2020.
Â
Pel que fa a les persones que sà van estrenar el seu tÃtol de transport abans del 14 de març i el van fer servir alguna vegada per anar a treballar o prestar un servei essencial durant l’Estat d’Alarma han de fer una sol·licitud telemà tica per conèixer si tenen dret a compensació a través del web oficial. A partir de l’1 de setembre, obtindran un tÃtol especÃfic amb el perÃode de viatges al qual tenen dret. La data lÃmit per tramitar el formulari és el 31 de desembre de 2020. Â
Â
Per a més informació, es pot trucar al telèfon 93 120 53 30 o entrar al web oficial de l’Autoritat del Transport Metropolità .
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:28