Els pallejanencs poden adreçar-se a Consum per assessorar-se sobre les clà usules sol
Dimarts, 31 de gener de 2017
El servei municipal informa als possibles afectats sobre el procediment extrajudicial de reclamació que poden seguir
Divendres passat es va aprovar el Reial Decret que regula el procediment extrajudicial de reclamació i negociació amb el banc per als afectats per les clà usules sol. Els interessats tenen tres mesos, a comptar des del proper 23 de febrer, per presentar les seves reclamacions a les entitats per intentar arribar a un acord que eviti la via judicial. El servei municipal de Consum de Pallejà informa i assessora els pallejanencs en aquesta matèria.
Â
Totes les persones que vulguin verificar si estan afectats per aquesta clà usula, poden dirigir-se al servei amb l’escriptura del préstec hipotecari, per tal que el personal tècnic determini si hi consta la clà usula sol. A més, també podran informar-se sobre el procediment extrajudicial de reclamació. El Servei Municipal de Consum està obert els dilluns de 10 a 14h i els dijous de 10 a 14 i de 16 a 19h al vestÃbul de l’Ajuntament.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:51