El carrer Goya passarà a ser de plataforma única
Divendres, 15 de novembre de 2019
Les obres van començar al mes de setembre i inclouran el soterrament dels serveis
A principis del mes de setembre es van iniciar les obres de millora del carrer Goya. El projecte, que es va adjudicar a l’empresa ISEOVA per un preu de 150.498,34 euros (IVA inclòs), inclou el soterrament dels serveis aeris com la telefonia i la xarxa de subministrament elèctric. Aixà mateix, s’aprofitaran les obres per a reparar el col·lector municipal del servei de clavegueram.
Â
La pavimentació seguirà el que s’anomena plataforma única, amb la calçada i les voreres al mateix nivell. Aquestes tindran una base de llambordes de color vermell.
Â
D’altra banda, es preveu retirar el parterre existent, eliminant aixà el problema de ratolins que patia el veïnat des de feia temps, i permetent, al mateix temps, l’ampliació de la vorera per al gaudi dels vianants.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:29