Arriba la Castanyada a PallejÃ
Divendres, 21 d’octubre de 2022
El municipi es prepara per la celebració amb tres dies de propostes per a infants, adolescents i gent gran
Â
Un any més, la Castanyada torna al nostre poble amb diverses activitats que es desenvoluparan al llarg del cap de setmana del 28, 29 i 30 d'octubre.
Â
La festa començarà a la sala infantil de la biblioteca a les 18 hores, amb el conte «Maria Castanyera i els follets» a cà rrec de la companyia Contents Contem Contes Cantant. A continuació, a les 19 hores obrirà les portes al Jovespai el túnel del terror «Hospital dels Horrors», dirigit al jovent a partir de 13 anys.
Â
La jornada següent encetarà a les 10 hores a la sala gran del Castell amb un taller infantil de panellets conduït per Plus Art. Aquesta proposta té un preu de 3 euros i s'ha de reservar en aquest web. A partir de les 18 hores, hi haurà música amb xocolatada per la canalla i famÃlies. De cara a la nit, es donarà el tret de sortida a la festa per a majors de 16 anys, que s'allargarà fins a les tres de la matinada.
Â
L'últim dia la Sala Pal·là dius acollirà el ball de la gent gran, una iniciativa organitzada per l'Associació de Gent Gran de Pallejà a la qual es podrà participar per un preu de 10 euros.
Â
Per altra banda, durant totes aquestes jornades, la ciutadania podrà comprar les tradicionals castanyes a la plaça Major a una parada gestionada per l'Agrupament Gratallops.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 09:50