Suport emocional per als cuidadors de persones amb dependència
Dimecres, 19 de setembre de 2018
S’obre un grup d’ajuda en el qual els participants podran compartir experiències i veure ateses les seves necessitats
Es posa en marxa a Pallejà un Grup de Suport i Ajuda Mútua (GSAM) per a cuidadors no professionals de persones grans, en situació de dependència o amb alguna discapacitat. Vol ser un espai de trobada setmanal on aquest col·lectiu pugui compartir experiències i aprendre estratègies per solucionar les necessitats que els sorgeixen en el seu dia a dia.
Â
L’objectiu és reduir l’impacte negatiu que aquesta dedicació ocasiona en els cuidadors i cuidadores i, al mateix temps, millorar la qualitat de vida de les persones en situació de dependència. Les sessions grupals estan conduïdes per un professional que oferirà suport psicològic i treballarà aspectes com la sobrecà rrega de treball o la cura de persones amb demència.Â
Â
En total seran 10 sessions que es desenvoluparan d’octubre a desembre en horari de 16 a 17.30 hores. El servei és gratuït, està subvencionat per la Diputació de Barcelona i s’ofereix al municipi a través de la Fundació Ana Ribot. Les persones interessades a participar-hi han de formalitzar la inscripció al Centre de Dia de Pallejà .
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:40