El diumenge se celebra una nova edició del Mercat de Segona MÃ
Dimarts, 20 de novembre de 2018
Es convida tothom a participar en aquesta iniciativa que permetrà adquirir objectes en bon estat i evitar, aixÃ, que es converteixin en residus
El proper diumenge dia 25 de novembre, el parc de la Molinada acollirà una nova edició del Mercat de Segona Mà i d’Intercanvi. La iniciativa s’emmarca en la celebració de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus i pretén fomentar un consum responsable i sostenible, aixà com conscienciar la ciutadania de la necessitat d’allargar la vida útil dels objectes i evitar aixà la generació de nous residus.
Â
Des de la regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Pallejà es convida a tothom a participar-hi. Els pallejanencs i pallejanenques podran passejar pel mercat, buscar a les parades i remenar fins que trobin allò que sigui del seu interès. S’hi podran adquirir objectes de tot tipus, des de llibres, a joguines, passant per roba i complements, mobles, articles de decoració, puericultura o parament de la llar, entre d’altres. Això sÃ, no es vendran ni es podran intercanviar productes alimentaris, ni animals, ni productes que puguin ser nocius per a la salut o per al medi ambient.
Â
El mercat obrirà al públic de 10 a 14 hores.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:40