Música i literatura per a celebrar la prediada de Sant Jordi
Divendres, 5 d’abril de 2019
El dia 13 d’abril, el Centre CÃvic de Fontpineda acollirà la presentació de la novel·la de Silvia Romero i l’actuació musical de Jèssica Mellado
El Centre CÃvic de Fontpineda acollirà el proper dissabte dia 13 d’abril, la 13a edició de la Prediada de Sant Jordi. Es tracta d’una vetllada oberta a tots els pallejanencs i pallejanenques en la qual la música, la literatura i la mà gia seran les protagonistes. No faltaran tampoc les roses que es repartiran entre totes les dones assistents.
Â
A partir de les 18.30 hores, la filòloga, escriptora i conductora de clubs de lectura, Silvia Romero Olea, ens farà una passejada per la seva producció literà ria fins arribar a la seva última novel·la El jurament. La presentació anirà a cà rrec de la també filòloga i veïna de Pallejà , Aurora Giménez Padilla. Posteriorment, petits i grans podran gaudir d’un espectacle d’il·lusionisme amb el mag Nani.
Â
La jornada es tancarà amb l’actuació de Jessica Mellado. La cantant, que té actualment dos discs al mercat, oferirà un concert amb temes propis i amb versions d’estils diversos com el pop-rock o el pop-rumba, entre d’altres. Hi haurà coca i cova per a tothom.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:40