Els equipaments municipals modifiquen els seus horaris durant l’estiu
Dimecres, 24 de juliol de 2019
Alguns departaments tanquen durant el mes d’agost com el Jovespai, el Centre CÃvic i el servei d’esports
Coincidint amb els mesos d’estiu, alguns serveis i departaments municipals han modificat els seus horaris d’obertura. L’Ajuntament, la Molinada i l’à rea de Serveis Socials atenen la ciutadania de dilluns a divendres de 9 a 14h. Durant les tardes les dependències romandran tancades fins al proper dia 12 de setembre.
Â
La Biblioteca Municipal també oferirà servei tots els dies. Fins al proper 15 de setembre, l’horari d’estiu serà de dilluns a dijous de 16 a 20 hores i dimarts, dijous i divendres al matà de 9.30 a 14 hores.
Â
L’equipament que sà tancarà del 22 de juliol al 23 d’agost és el Jovespai. Aixà mateix, l’à rea d’esport no oferirà servei del 29 de juliol al 30 d’agost (ambdós inclosos). El servei municipal de consum es mantindrà obert durant el mes d'agost a La Molinada.
Â
Pel que fa al Centre CÃvic de Fontpineda, aquest romandrà tancat per vacances del 5 d’agost al 5 de setembre (amdós inclosos). Finalment, els usuaris i usuà ries del Casal de la Gent Gran sà que podran gaudir de l’equipament i dels seus serveis durant tot l’estiu en el seu horari habitual. L’única excepció serà el dia 15 d’agost que l’equipament obrirà només a la tarda.
Darrera actualització: 13.06.2025 | 10:40