Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

01:50  |  16/06/2019

El proper 15 de gener entra en vigor la facturació electrònica

  • 1376.jpg

    1376.jpg

13/01/2015

Els proveïdors de l’administració local estaran obligats a presentar les seves factures a través del sistema de tramitac

A partir del proper dijous dia 15 de gener tots els proveïdors que hagin prestat algun servei a l'Administració Pública hauran de presentar les seves factures de forma electrònica. Es tracta d’una obligació que afecta directament a les societats anònimes, societats de responsabilitat limitada, persones jurídiques i entitats sense personalitat jurídica que no tingui nacionalitat espanyola, establiments permanents i sucursals d'entitats no residents en territori espanyol en els termes que estableix la normativa tributària, unions temporals d'empreses i agrupacions d’interès econòmic, entre d’altres.
La facturació electrònica és un primer pas per a implantar al municipi un nou sistema de tramitació en línia. Tot i que, en aquest cas és un servei adreçat a professionals, des del consistori es treballa per facilitar l’accés dels ciutadans a l’administració. El passat mes de desembre l’Ajuntament de Pallejà va signar un conveni de col·laboració amb la Diputació de Barcelona amb la intenció de permetre que a través del web municipal es puguin realitzar alguns tràmits, consultar el seu estat i formalitzar qualsevol sol·licitud. Amb la voluntat de millorar el servei que s’ofereix al ciutadà, el consistori també treballa en la creació d’una nova web que es preveu que pugui entrar en funcionament aquest any 2015.


Data de modificació: 21/01/2016 16:56:40