Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

18:40  |  28/07/2021

L’Oficina Municipal de Consum ha atès més d’un centenar de consultes

  • Drets dels consumidors

    Drets dels consumidors

14/07/2021

El servei es va reprendre al mes de gener de forma presencial a les instal·lacions de La Molinada

L’Oficina Municipal d’Informació a les persones Consumidores va reobrir al públic de manera presencial el passat mes de gener de 2021, prestant un servei d’atenció presencial i d’orientació a la ciutadania en l’àmbit del consum i duent a terme la tramitació de reclamacions, queixes i denúncies, a través del procediment de mediació.

 

En aquests mesos, el servei ha atès un total de 109 casos entre consultes i mediacions. Els casos més habituals estan relacionats amb el comerç a distància, el subministrament de serveis bàsics, com el gas i l’electricitat, i tot allò relacionat amb les telecomunicacions, la telefonia i internet.

 

Recordem que el servei s’ofereix els dilluns de 10 a 14 h i els dimarts de 10 a 15 h a les instal·lacions de La Molinada. L’oficina romandrà tancada durant el mes d’agost però el servei es reprendrà al més de setembre amb el mateix horari. A partir del 14 de setembre, obrirà també les tardes de dimarts de 16 a 19 h.

 

Per a qualsevol consulta, és necessari demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 663 15 40 o bé a través de la seu electrònica.


Informació relacionada


Data de modificació: 14/07/2021 12:44:13